unholy annex
Unholy annex is way too strong to play against, it completely invalidates the integrity of the ranked ladder. I wish you guys would playtest these cards and stop releasing jank like this over and over and over again. I understand that designing hundreds of cards a year is not easy but literally nobody asked you to release that many sets a year? I used to be proud to spend money on this game now I feel like an idiot because the quality is so garbage lately. Fix unholy annex, there's no reason it should be draining life on top of everything else the card offers.
-
PetterRoach#64558
commented
Hey, eu estava a tentar juntar dinheiro para comprar um relógio novo e um amigo comentou que tinha conseguido um bom extra a jogar pelo telemóvel, então resolvi experimentar também. O que me chamou atenção foram as promoções específicas para jogadores de Portugal e a facilidade de usar no dia a dia. No meio da pesquisa encontrei https://roll-dorados.com.pt/app e decidi testar o Gates of Olympus. Tive várias perdas seguidas e quase desisti, mas aumentei um pouco a aposta e consegui um prémio alto que ajudou bastante no meu objetivo. Desde então uso com moderação e recomendo experimentar com responsabilidade.